Obchodní podmínky

Všeobecné obchodní podmínky pro nákup digitálního obsahu a služeb prostřednictvím stránek  www.simonafau.cz

 

Poskytovatelé digitálního obsahu a služeb:   

Simona Fau
místem podnikání Petra Bezruče 447/14, Soběslav 392 01
IČO 04718020
Telefon: 734 274 149
Podnikatelka zapsaná v živnostenském rejstříku 

 

(dále jen „Poskytovatelka“)

 

I. Úvodní ustanovení

1. Tyto všeobecné obchodní podmínky platí pro prodej digitálního obsahu a služeb prodávající / poskytovatelky paní Simony Fau. Poskytovatelka nabízí své služby prostřednictvím internetu, a to na základě online objednávky učiněné na webu www.simonafau.cz.

2. Tyto všeobecné smluvní podmínky vymezují práva a povinnosti mezi Poskytovatelkou a zákazníkem. Tyto všeobecné smluvní podmínky doplňují uzavíranou smlouvu (o poskytování digitálního obsahu nebo o poskytování služeb), a jsou pro tento smluvní vztah závazné. 

3. Zákazník při smluvním vztahu s Poskytovatelkou souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání smlouvy. 

 

II. Objednávka a uzavření smlouvy

1. Poskytovatelka poskytuje digitální obsah a služby (dále také jen „produkty“), a to zejména online konzultace, online kurzy a další akce a aktivity, vše v rozsahu a způsobem uvedených v popisu u jednotlivých produktů na svých webových stránkách. 

2. Smluvní vztah (uzavření smlouvy o poskytování digitálního obsahu nebo uzavření smlouvy o poskytování služeb) mezi Poskytovatelkou a jejími zákazníky vzniká potvrzením doručené objednávky, která je Poskytovatelkou zaslána zákazníkovi na jeho e-mailovou adresu, nesjednají-li smluvní strany jinak. 

3. Webové stránky Poskytovatelky či její další prezentace na webu obsahují seznam a popis nabízených  produktů včetně uvedení cen a případně také zvláštních podmínek pro jejich využití.

4. Pro objednání zákazník provede příslušnou volbu obvykle na webové stránce a vyplní objednávkový formulář ve webovém rozhraní internetových stránek Poskytovatelky, případně zašle e-mail, pokud tak Poskytovatelka v popisu zakupovaného produktu či služby stanoví. 

5. Objednávkový formulář obsahuje zejména informace o objednávaném produktu a povinné údaje k vyplnění pro účely uzavření smlouvy a fakturace. 

6. Objednávku odešle zákazník Poskytovatelce provedením příslušné volby v rozhraní stránky či zašle e-mail, je-li tak stanoveno, není-li u jednotlivého produktu stanoveno jinak.  

7. Poskytovatelka bez zbytečného odkladu po obdržení objednávky či po ústní dohodě, ve které zákazník vyjádřil svou objednávku, potvrdí přijetí objednávky elektronickou poštou, obvykle e-mailem, na e-mailovou adresu zákazníka. 

8. Poskytovatelka není povinna přijmout objednávku a uzavřít smlouvu se zákazníkem. Tato výhrada se sjednává zejména pro osoby, které podstatným způsobem porušily práva či oprávněné zájmy Poskytovatelky, jí spřízněných osob či tyto obchodní podmínky.  

9. Poskytovatelka si vyhrazuje právo, že produkty, prezentované v rámci jí poskytovaných internetových služeb, nemusí být vždy dostupné, zejména z důvodů časově omezené nabídky, termínů konání a podobně.

10. Uvede-li zákazník v objednávce své IČO a fakturační údaje, a tedy zamýšlí využít produkty Poskytovatelky v rámci své podnikatelské činnosti, nebude na něj pohlíženo v rámci smluvního vztahu jako na spotřebitele a jeho smluvní vztah s Poskytovatelkou bude posuzován jako smluvní vztah dvou podnikajících osob; v opačném případě se má za to, že zákazník je v postavení spotřebitele a na vztah s Poskytovatelkou se uplatní ujednání z.č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.

 

III. Cena a platební podmínky

1. Zákazník získává přístup k produktům po zaplacení plné stanovené ceny, není-li v objednávkovém formuláři či u popisu produktu stanoveno jinak.

2. V rámci akceptace objednávky je uvedena cena produktu a způsoby její úhrady a stanovená lhůta splatnosti, není-li stanoveno v popisu produktu jinak. 

3. Daňový doklad – fakturu vystaví Poskytovatelka zákazníkovi po uhrazení ceny a zašle jej v elektronické podobě na e-mailovou adresu zákazníka. 

4. V případě, že ze strany zákazníka nedojde k úhradě ceny do stanoveného data poskytnutí produktu či do 10 dnů po její splatnosti, smlouva se od počátku ruší a zákazník je povinen uhradit Poskytovatelce škodu či bezdůvodné obohacení. 

5. Poskytovatelka může úhradu některých svých produktů žádat po částech, pokud to v popisu uvede. Poskytovatelka si vyhrazuje vázat úhradu ceny po částech na zpřístupnění určité části produktů (např. jednotlivých modulů kurzu apod.), k níž se část ceny vztahuje, s tím, že nedojde-li ve stanoveném termínu k úhradě další části ceny, nebude další část či části produktu nadále zákazníkovi zpřístupněny. Uvedené ujednání nezbavuje však zákazníka povinnosti uhradit celkovou cenu za produkt, pokud Poskytovatelka stanoví v popisu produktu při objednávce celkovou cenu za produkt, nikoliv za jeho (dosud) čerpané části.  

6. V případě, umožní-li Poskytovatelka úhradu některých svých produktů ve splátkách, je zákazník povinen uhradit celou cenu produktu, a to i v případě, pokud se sám z důvodů okolností na své straně rozhodne produkt v celém rozsahu nevyužít či využití produktu sám ukončil předčasně.

7. Poskytovatelka přijímá úhradu svých produktů v českých korunách a eurech.

 

IV. Dodací podmínky

Online konzultace

1.    Online konzultace budou dodány dle podmínek uvedených v popisu produktu na webovém rozhraní, popřípadě individuálně sjednaných. 

 

On-line kurzy 

2. Při koupi on-line kurzu může být Poskytovatelkou zákazníkovi po uhrazení ceny vytvořen uživatelský účet na webovém rozhraní a budou mu vygenerovány, a na e-mail, který uvedl zákazník v objednávce, zaslány přístupové údaje k uživatelskému účtu. V případě, bude-li kurz šířen jiným způsobem než prostřednictvím členské sekce, budou zákazníkovi zaslány přístupové údaje k jiné platformě, jejímž prostřednictvím bude kurz dostupný, či bude šířen emailem či jinou, Poskytovatelkou vyhrazenou formou. Po přihlášení s využitím přístupových údajů bude digitální obsah (online kurz) dodán zpřístupněním členské sekce či v rámci jiné platformy, a to obvykle ve lhůtě tří dnů po zaplacení, není-li stanoven konkrétní den spuštění kurzu. Je-li to s ohledem na návaznost obsahu efektivní, budou jednotlivé lekce zpřístupňovány postupně, dle harmonogramu Poskytovatelky. Součástí on-line kurzů může být facebooková skupina. 

Správa kampaně  

3. Produkt „Správa kampaně“ sjedná Poskytovatelka v případě zájmu zákazníka vždy na základě individuální objednávky a domluvy s klientem, kdy v jejím rámci sjednají také cenu a způsob její úhrady. Při poskytování tohoto produktu bere zákazník výslovně na vědomí, že Poskytovatelka nené odpovědni za obchodní a/nebo marketingové výsledky spravované kampaně. 

V. Další podmínky

Omluva z online konzultace

1. Zákazník bere výslovně na vědomí, že v případě, je-li součástí produktu online setkání (prostřednictvím platformy určené Poskytovatelkou či dle domluvy se zákazníkem), je možné nejpozději ve lhůtě do 48 hodin před touto událostí požádat o změnu termínu ze zvlášť závažných důvodů na straně zákazníka (např. nemoc apod.), a to formou telefonátu či e-mailové zprávy na e-mail simona@simonafau.cz a zákazníkovi bude v takovém případě vrácená plná uhrazená částka. V případě, omluví-li se zákazník z online konzultace v čase 48 hodin a méně před jejím začátkem, vzniká Poskytovatelce nárok na storno poplatek v plné výši ceny konzultace, které se omluva týká. Tuto možnost lze využít pouze jednou v rámci daného produktu, jinak termín bez náhrady propadá. V případech zvláštního zřetele hodných je možné požádat o individuální domluvu, právo na změnu však nevzniká automaticky. Toto ujednání se netýká těch produktů, kdy jsou domlouvány hromadné online konzultace pro skupinu účastníků; v takovém případě je individuální změna termínů konzultací vyloučena.

Doba poskytování produktů 

2. Poskytovatelka si vyhrazuje právo poskytovat objednané produkty pouze po dobu stanovenou v popisu konkrétního produktu či po dobu sjednanou v individuální objednávce, kdy uvedená doba plyne obvykle od zaplacení objednávky zákazníkem, nesjednají-li smluvní strany jinak. Pokud Poskytovatelé nestanoví výslovně jinak, je tato doba pro online kurzy obvykle 1 rok od zaplacení objednávky zákazníkem. V případě okolností na straně Poskytovatelky, které spočívají v potřebě prodloužit poskytování doby objednaných produktů, je Poskytovatelka oprávněna dobu poskytování produktu prodloužit.

Uživatelské účty 

3. V případě, že Poskytovatelka pro čerpání některých produktů vytvoří pro své zákazníky uživatelské účty, je zákazník v takovém případě povinen dodržovat mlčenlivost o přístupových údajích ke svému uživatelskému účtu a neumožnit jejich použití třetím osobám. Zákazník se dále zavazuje udržovat údaje uvedené v uživatelském účtu aktuální a pravdivé

Vyloučení zákazníka z akcí a skupin Poskytovatelky

4. Poskytovatelka si vyhrazují právo vyloučit zákazníka z účasti v online kurzech vč. účasti ve facebookových skupinách Poskytovatelky či online akcích vč. online skupinových setkání, webinářů apod., pokud zákazník narušuje fungování skupiny, průběh akce či setkání (např. nevhodným chováním, urážením ostatních účastníků apod.). V případě vyloučení z důvodů uvedených v tomto odstavci nemá zákazník nárok na vrácení zaplacené ceny. 

5. Těmito obchodními podmínkami se řídí také právní poměry mezi Poskytovatelkou a zákazníkem, pokud Poskytovatelka poskytne digitální obsah za osobní údaje namísto odměny, tzv. „magnet“ (a Poskytovatelka poskytnuté osobní údaje zpracovává i pro jiné účely než poskytnutí digitálního obsahu nebo splnění svých zákonných povinností).

 

VI. Odstoupení od smlouvy  

1. Poskytovatelka je oprávněna od smlouvy odstoupit, jestliže není možné z objektivních důvodů produkt za původních podmínek poskytnout, plnění se stane objektivně nemožným nebo protiprávním, v případě podstatného porušení těchto podmínek, smlouvy či nevhodném, urážejícím a podobném jednání při užití webu a dalších služeb Poskytovatelky zákazníkem. Odstoupení je účinné doručením oznámení zákazníkovi.   

2. Vzhledem k tomu, že v případě zakoupení digitálního obsahu Poskytovatelka zpřístupňuje bezprostředně po uzavření smlouvy zákazníkovi v postavení spotřebitele digitální obsah způsobem vylučujícím možnost navrácení plnění a na straně zákazníka tak již může dojít ke konzumaci poskytnutého plnění, v takovém případě není možné ze strany zákazníka od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dnů od jejího uzavření. Z důvodu těchto okolností hodných zvláštního zřetele je u digitálního obsahu a služeb nabízených prostřednictvím stránek či dalších internetových služeb Poskytovatelky vyloučena možnost odstoupit ve lhůtě do 14 dnů od smlouvy uzavřené způsobem na dálku a požadovat vrácení celé uhrazené ceny. Pokud to bude u některých produktů Poskytovatelů s možností odstoupení od smlouvy jinak, tato skutečnost bude vždy v rámci jejich popisu na webu či v objednávce uvedena, případně bude uvedeno, jaká se poskytuje lhůta pro odstoupení od smlouvy zákazníkovi.

3. Zákazník v postavení spotřebitele je dále oprávněn od smlouvy na poskytnutí digitálního obsahu uzavřené způsobem na dálku v případě, nedodá-li Poskytovatelka digitální produkt bezodkladně po jeho zaplacení nebo v dodatečné lhůtě stanovené zákazníkem.  Zákazník může od smlouvy odstoupit bez dodatečné lhůty jen v případě, že je z prohlášení Poskytovatelky nebo z okolností zjevné, že Poskytovatelka digitální obsah neposkytne anebo vyplývá-li z ujednání stran nebo z okolností při uzavření smlouvy, že je plnění v určeném čase nezbytné. Výslovně se však stanovuje, že toto ujednání se nepoužije v případě tzv. předprodejů, kdy je stanoveno datum dodání plnění. 

 

VII. Reklamační podmínky  

1. Zákazník je oprávněn uplatnit svá práva z vadného plnění, a to v případě, vykazuje-li služba či digitální obsah vadu. Zákazník v postavení spotřebitele je oprávněn vytknout vadu ve lhůtě dvou let od převzetí produktu. V takovém případě, je-li to možné, může zákazník požadovat její odstranění (případně se posoudí, je-li to nemožné nebo nepřiměřeně nákladné). Práva z vadného plnění uplatní zákazník u Poskytovatelky e-mailem bezodkladně po jeho zjištění. V rámci reklamace Poskytovatelka potom vadu odstraní v přiměřené době tak, aby nezpůsobila zákazníkovi značné obtíže. Není-li zákazník v postavení spotřebitele, odpovídá Poskytovatelka za vady, které se u digitálního obsahu vyskytnou při převzetí a zákazník je vytkne bezodkladně.

2. Zákazník v postavení spotřebitele může požadovat přiměřenou slevu nebo odstoupit od smlouvy, pokud Poskytovatelka vadu dle předchozího odstavce neodstraní, nebo pokud se vada projeví i po odstranění nebo je vada podstatným porušením smlouvy. Zákazník není oprávněn od smlouvy odstoupit, jedná-li se o vadu nevýznamnou.

3. Stanovuje se v souladu se zákonem, že přiměřená sleva se určí jako rozdíl mezi hodnotou digitálního obsahu bez vady a vadného digitálního obsahu, který byl zákazníkovi poskytnut. Má-li být digitální obsah poskytován po určitou dobu, zohlední se doba, po kterou byl poskytován vadně. V případě, jedná-li se o digitální obsah poskytovaný za osobní údaje zákazníka namísto odměny, nemůže zákazník požadovat přiměřenou slevu.

4. Peněžité částky, které má Poskytovatelka z důvodu vadného plnění vydat zákazníkovi, ať už z titulu poskytnutí přiměřené slevy či pokud zákazník odstoupí od smlouvy, vrátí Poskytovatelka na vlastní náklady bez zbytečného odkladu, nejpozději však do čtrnácti dnů ode dne, kdy zákazník uplatnil u Poskytovatelky příslušné právo z vadného plnění.

5. Práva a povinnosti ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými právními předpisy (zejména ust. § 1914 – 1925, § 2161 – 2174b a § 2389a a násl. občanského zákoníku).

6. Vady digitálního obsahu je nutné vytknout bez zbytečného odkladu po jejich zjištění na e-mailovou adresu: simona@simonafau.cz. Stanovuje se lhůta 30 dnů pro vyřešení nároků zákazníka z titulu reklamačního řízení, s tím, že Poskytovatelka je povinna zákazníka do konce této lhůty vyrozumět o výsledku reklamačního řízení.

 

VIII. Závěrečná ustanovení

1. Poskytovatelka neodpovídá za to, že po využití jí poskytovaných produktů získá zákazník finanční, osobní, reprezentační a jiný prospěch nebo jiné konkrétní výhody a výsledky. Výslovně Poskytovatelka neodpovídá za úspěch či výsledky při aplikaci svých produktů, pokud spočívají v okolnostech, které Poskytovatelka nemůže vlastními úkony jakkoli ovlivnit.  

2. Poskytovatelka je autorem a vykonavatelkou autorských práv k produktům, dílu vzniklému na základě objednaných služeb, webům a jejich jednotlivým součástem, mají-li charakter autorského díla, není-li v rámci webů uvedeno jinak. Poskytovatelka jse autorem a vykonavatelkou autorských práv k součástem online produktů, mají-li charakter autorského díla. Užití díla bez souhlasu Poskytovatelky či jakýkoliv jiný neoprávněný výkon práv k dílům je zakázán. Tento zákaz znamená zejména zamezení nedovoleného kopírování, přebírání a šíření a dalšího neoprávněného nakládání s weby, články, online záznamy, audiovizuálními díly a další.   

3. Poskytovatelka používá v rámci své internetové prezentace recenze skutečných zákazníků svých služeb a digitálního obsahu, které získala od těchto zákazníků buďto na základě jejich spontánních písemných reakcí vůči Poskytovatelce nebo na vyžádání po využití služby či po konzumaci digitálního obsahu. Pro získání recenze Poskytovatelka oslovuje vždy konkrétní (platící) zákazník. Recenze nejsou upravovány, Poskytovatelka si pouze vyhrazuje právo je z redakčních důvodů zkrátit či upravit gramatické nebo stylistické chyby. 

4. K řešení sporů ze smluvních vztahů mezi Poskytovatelkou a zákazníky jsou příslušné obecné soudy.

5. Ustanovení odchylná od obchodních podmínek je možné sjednat ve smlouvě uzavřené mezi Poskytovatelkou a zákazníkem. Odchylná ujednání ve smlouvě mají přednost před ustanoveními všeobecných obchodních podmínek.

6. Ustanovení o ochraně osobních údajů a nakládání s cookies naleznete v dalších sekcích webu Poskytovatelky. 

7. Znění těchto všeobecných obchodních podmínek může Poskytovatelka měnit či doplňovat a tyto změny jsou účinné zveřejněním nových všeobecných obchodních podmínek (jejich změn) na webu Poskytovatelky. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění obchodních podmínek.

8. Je-li některé ustanovení obchodních podmínek neplatné nebo neúčinné, nebo se takovým stane, namísto neplatných ustanovení nastoupí ustanovení, jehož smysl se neplatnému ustanovení co nejvíce přibližuje. Neplatností nebo neúčinností jednoho ustanovení není dotčena platnost ostatních ustanovení.

Tyto všeobecné obchodní podmínky nabývají platnosti a účinnosti k 1. 5. 2025.

Simona Fau

Nastavení cookies

Potvrzením přes tlačítko Souhlasím nám udělíte souhlas s použitím cookies pro nezbytné, marketingové a analytické účely. Pokud chcete svoji volbu upravit, můžete v Nastavení určit sami, jaké skupiny cookies nám umožníte zpracovávat, popř. tyto zcela zakázat. K uložení nezbytných cookies pro zachování správné funkčnosti webu dochází vždy při vstupu na stránky.

Souhlasím

Individuální nastavení cookies

V části nastavení můžete sami zvolit, zda nám umožníte ukládat marketingové a analytické cookies, anebo nikoli.

Souhlasím se všemi